Happy Cow

HappyCow's Compassionate Healthy Eating Guide

czwartek, 16 kwietnia 2015

Pieczone tofu i nienawidzę diet

Przyszła wiosna, a wraz z nią nowa energia do działania, mnóstwo pomysłów i nowych planów. Niestety jak zima sobie poszła postanowiła zostawić coś za sobą... i jest to sterczący brzuszek xD Jako osoba, która całe życie była szczupła (a nawet chuda), ten brzuszek mi przeszkadza. Dlatego wraz z wiosną przestawiam się również na zdrową dietę! Będę starała się wrzucać co ciekawsze dania, którymi się zamierzam żywić przez najbliższe tygodnie. Dzisiaj zaczynam pysznym daniem obiadowym:
Pieczone Tofu z sosem pomidorowym i kaszą gryczaną.

Sos to po prostu duszone pomidory z puszki doprawione czosnkiem i pieprzem cytrynowym.
Kasza gryczana ugotowana i posypana pietruszką.

Pieczone tofu to pomysł z tej strony. Jest pyszne! Polecam :) Sama polałam je jeszcze sosem śliwkowym :P Dobre!


Jem regularnie co 3 godziny. Muszę się chyba przestawić. Trzymajcie kciuki ;)

6 komentarzy:

  1. Nie działa link :( a wygląda tak smacznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, a jak ja wchodzę, to przekierowuje mnie prawidłowo :/ Wklejam link tutaj :) http://filozofiasmaku.blogspot.com/2013/06/pieczone-tofu.html

      Usuń
  2. chyba najtrudniej jest schudnąć szczupłym osobom...ja tez mam parę dodatkowych kg (dodatkowych w sensie powyżej wagi przy której czułam się najlepiej, nie w sensie nadwagi, do tego mi jeszcze sporo brakuje) i o ile grubsze osoby chudna często w oczach po zwykłym odstawieniu słodyczy i przekąsek to chudszym potrzeba bardziej zaawansowanego planu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo masz rację! A już męczą mnie te wszystkie pytania: Ty? Chudnąć? Z czego?
      No mam z czego, nie dużo,ale mam i tym trudniej mi to zgubić. Ale jestem na dobrej drodze, pod opieka dietetyka, dam radę ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyglądające danie, dodałam ten blog do listy blogów wegetariańskich, listę można zobaczyć tu http://wega-kuchnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tofu jest najlepsze, sos śliwkowy muszę zrobić <3

    OdpowiedzUsuń

Po sygnale zostaw wiadomość ;) *beep*