Happy Cow

HappyCow's Compassionate Healthy Eating Guide

środa, 17 lipca 2013

Moja ulubiona tortilla

W wakacje, kiedy jest ciepło, uwielbiam dania łatwe w przygotowaniu, które można jeść cały dzień i które szybko sycą. Tortilla z fasolą kidney spełnia wszystkie te wymogi! W dodatku jest pyszna ^^



Pomysł na sos pod tytułem "Zobaczmy co mamy w szafkach i lodówce" :P

A co znalazłam?
Fake meat w sosie słodko kwaśnym, ser Daiya w stylu cheddar, fasolę kidney w puszce, dwie puszki całych pomidorów, czerwoną cebulę, czerwoną paprykę, kapustę pekińską, śmietanę owsianą Oatley, czosnek (2 ząbki), majonez ryżowy i cytrynę.

A jak z tego powstało nadzienie?
Na jednej patelni zeszkliłam cebulkę, a na drugiej dusiłam pomidory aż większość wody odparowała. Do cebulki dodałam fake meat, paprykę i zalałam to odrobiną sosu sojowego. Po chwili zalałam to pomidorami i dorzuciłam fasolę.

Sos czosnkowy to śmietana Oatley




Jest niesamowicie smaczne ^^ Zjadłam dwie i pękam, więc są mocno zapychające ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po sygnale zostaw wiadomość ;) *beep*