Happy Cow

HappyCow's Compassionate Healthy Eating Guide

wtorek, 14 maja 2013

Słodkości i leniuszek kulinarny

Jestem, jestem :) Nie pojawiam się tu często, bo jestem zawalona robotą. Każde zlecenie mnie cieszy, ale od dwóch tygodni miałam bardzo mało wolnego (jak się trafi jeden dzień, to mogę mówić o szczęściu). Dlatego jedzenie w biegu to znowu codzienność.
Bardzo wzrosła mi też ochota na słodycze, więc pofolgowałam sobie troszkę :)

Jogurt straciatella - Naturalny jogurt Sojade zmiksowany z kilkoma kawałkami gorzkiej czekolady z wiśniowym nadzieniem. Pycha. 

Znane już Golden Vanilla Cupcakes, tym razem zrobione na mleku z orzechów laskowych. To co przypomina kawałek sera, to marcepan i czekoladowe piegi :)


A na koniec lody Naturattiva. Skoro wszyscy się rozpisali na temat przeceny tego smakołyku w "Piotrze i Pawle", to i ja się przyłączę.  Najpierw ponarzekam, że chociaż promocja trwa do dzisiaj, to "P&P" w moim mieście jej nie miało :/ Jednak nie będę narzekać bardziej, bo wreszcie mogę kupić sobie lody bez konieczności jechania po nie do Gdańska! W kubeczku lody na mleku ryżowym z malinami. Dodatkowo polane syropem z agawy :] Nie, nie było za słodko. Było idealnie!



6 komentarzy:

  1. uwielbiamy takie pyszności:*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. płaciłam te krocie za te lody całą zimę, poprawiały humor, fakt, bo w końcu lody - nie sorbet! ja sorbety zawsze wielbiłam, ale czasami warto zmienić repertuar. I jak płakałam nad kolejnym kubkiem za 26zł, to zaczęłam robić swoje czekoladowe lody na bazie mleka kokosowego z bananami (ja zawsze wzbogacam alkoholem, nie dla smaku a dla zakonserwowania i nie zmrażania się w zamrażarce na kość) - pycha :) wiadomo, to szybsze, ale domowe smaczniejsze i tańsze :) chociaż tym również niewiele mam do zarzucenia - bardzo chciałabym móc robić swoje lody na bazie takiej pulpy ryżowej - muszę doczytać jak oni to robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lodami się nie jaram, bo wolę zrobić sama (choć jeszcze nie robiłam) lub kupić wegański sorbet. Ale słodycze wielbię. Dla mnie mogło by nie być alkoholu, papierosów, frytek i słonych przekąsek, ale słodycze po prostu kocham. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pyszności! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyyyyycha ten jogurt ! :o Ale mnie zachęcił, uwielbiam straciatellę :D

    OdpowiedzUsuń

Po sygnale zostaw wiadomość ;) *beep*