Happy Cow

HappyCow's Compassionate Healthy Eating Guide

środa, 24 października 2012

Po co komu twaróg skoro są migdały? ;)

Właściwie od samego początku przygody z weganizmem chciałam zrobić serek migdałowy z TEGO przepisu. Zawsze jednak odsuwałam ten pomysł na bliżej nieokreślone "potem". Zobaczyłam jednak ten sam przepis u Smakoterapii i w końcu wzięłam się w garść, kupiłam migdały, namoczyłam je i oto mam pyszny, łatwy w przygotowaniu twarożek.
Jego olbrzymim plusem jest dowolność smaków jakie może mieć, ponieważ można w nim wykorzystać wszystkie zioła i przyprawy jakie tylko przyjdą Wam do głowy. Ja zrobiłam wersję podstawową z dużą ilością czosnku. Koperek i pomidor też się świetnie komponowały na kanapce z prawdziwego chleba na zakwasie.
Bardzo, bardzo mocno polecam :)


Świetny dodatek stanowiła herbata miętowo-czekoladowa :)



Od dzisiaj jestem wielką fanka tego serka!

12 komentarzy:

  1. Hmm.. da się to zrobić z płatków migdałowych? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia :P Pozostaje spróbować!

      Usuń
  2. :> ostatnio sama się raczyłam podobną pastą- tym razem na słodko- z rodzynkami, orzechami.. pyszna przekąska:) Twoja wersja jest również bardzo interesująca:) mmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi przyszło do głowy, żeby spróbować go na słodko, ale to już następnym razem :)

      Usuń
  3. Oh my goodness, this recipe looks AMAZING! I absolutely must try it. I've never made my own vegan cream cheese before, but I am always craving something savory and creamy -- just like this! Brava, my dear, I am so inspired by your delicious looking work. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You really should try it :) It's simple and delicious! Thank you for your nice words :)

      Usuń
  4. O tak, serki z orzechów i migdałów to wypas :)
    ps. Cały czas czaję się na te Twoje kanapki z poprzedniego posta, wyglądały fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam bardzo, a skad ty masz herbate mietowo czokoladowa? czy ja sie takiej u Ciebie napije? przeczytam mojego komenta na moim blogu!
    milej wycieczki!
    aha, mam super przepis, jest wege, ale skladniki na niego mozesz miec tylko Ty, wiec moze popelnimy go next week? buziakiii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, herbata z Holandii z czasów kiedy jeszcze miał mi kto ją przywozić ;D Jak chcesz się jej napić to musisz szybko się zjawić, bo już jest na wykończeniu.
      A przepis na co? I jakie składniki, bo musze wiedzieć w co się zaopatrzyć :)

      Usuń
  6. migdały to orzechy i jakby nie było, są dosyć cięzko strawne, jak jest z tym serkiem? ;)
    Ale wygląda jak zwykły ser, musi być pyszny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w życiu nie odczułam żeby migdały były ciężkostrawne. Serek jest lekki i bardzo smaczny :)

      Usuń

Po sygnale zostaw wiadomość ;) *beep*