Happy Cow

HappyCow's Compassionate Healthy Eating Guide

środa, 25 kwietnia 2012

Tak dużo przepisów, tak mało czasu

Gdyby pół roku temu ktoś mi powiedział, że będę gotować, próbować co raz to nowe przepisy i prowadzić bloga o tym, to bym uznała go za niespełna rozumu ;) Nigdy nie stałam w kuchni. Przez 28 lat swojej egzystencji  udawało mi się zawsze jakoś od tego wykręcić. Teraz gotowanie to naturalna czynność, ale nie jestem nadal jego wielką fanką. Dlatego cieszą mnie przepisy proste, smaczne, szybkie i przy okazji zdrowe :)

Ta sałatka została dla mnie przygotowana przez Męża na kolację (chyba się chciał odwdzięczyć za naleśniki ;)). Sama bym pewnie nie wpadła na połączenie takich produktów, ale On w gotowaniu ma większe doświadczenie i pomysły zazwyczaj genialne. Pycha.


Co zostało użyte w tej sałatce?
1 gotowany ziemniak, pokrojony w talarki i usmażony.
1 cebula
1 pomidor
kiełki rzodkiewki
kawałek "sera" Cheezly o smaku Cheddar'a
2 łyżeczki śmietany wegańskiej (w tym przypadku była to sojowa CreSoy)
Przyprawy - sól, pieprz, pieprz cytrynowy
Roszponka

Cebulę, pomidora, Cheezly i śmietanę mielimy za pomocą blendera na gładką masę. Dodajemy kiełki rzodkiewki, przyprawy i mieszamy. Do tego umieszczamy w sałatce talarki i na samą górę kładziemy roszponkę. Polecam spróbować, bo jest doskonała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po sygnale zostaw wiadomość ;) *beep*