Happy Cow

HappyCow's Compassionate Healthy Eating Guide

poniedziałek, 23 lipca 2012

Grillowane i smażone warzywa

Mąż nadal o mnie dba :) Chociaż dzisiaj samopoczucie mam znacznie lepsze i wieczorem zamierzam zabrać się za wegańskie ciasto, to obiad wyprosiłam. Część warzyw została wrzucona na grill, część na patelnię. Wśród nich były bakłażany, cebule, papryki i pomidory. Wszystko zostało posypane Cheezly imitującym sery pleśniowe (i tak oto skończyłam pierwsze opakowanie), a na koniec polane sosem sojowym z czosnkiem i syropem klonowym (wszystko podgrzane na patelni). Pyszność, która jest dodatkowo bardzo sycąca.


Ależ mi kolory jaskrawe wyszły na tym zdjęciu :)

Na śniadanie dzisiaj zjadłam sojowy jogurt z syropem z agawy i musli. Kupiłam na spróbowanie jogurt Sojade, który niestety odstrasza ceną (ok. 10zł za 400ml), który sam w sobie jest dziwny w smaku. Lekko kwaśny (to akurat zaleta), ale dosyć wodnisty i w mało zachęcającym szarawym kolorze. Jednak w połączeniu z płatkami i syropem z agawy był rewelacyjny. Nie będzie to stały element wyposażenia mojej lodówki, ale od czasu do czasu będę sobie szaleć ;)


4 komentarze:

  1. Hej, polecam Ci jogurt Sojagurt dostępny w eclerku kosztuje około 2 zł i nadaje się do sosów np. czosnkowego jaki i do płatków i owoców :)http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&biw=1360&bih=596&tbm=isch&tbnid=9KEHbY-qfOkBjM:&imgrefurl=http://www.hipernet24.pl/nowy/prodinfo.php%3Fitem_id%3D43110&docid=O_Uz69EoBHjcTM&imgurl=http://www.hipernet24.pl/sklep/img_items/b/431/43110.jpg&w=300&h=300&ei=YFsOUJexIYbj4QTE-YHwAg&zoom=1&iact=hc&vpx=686&vpy=258&dur=490&hovh=225&hovw=225&tx=144&ty=123&sig=100718021552653686196&page=1&tbnh=124&tbnw=132&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:13,s:0,i:111

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim E.Lecrerc go nie ma :( A może źle szukam. Dzięki za info :*

      Usuń
  2. Na grillu robię sobie zawsze szaszłyki :D Tak grillowanych warzyw jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam tez, że grillowane warzywa polane piwem są bardzo smaczne ;)

      Usuń

Po sygnale zostaw wiadomość ;) *beep*